شهید هدایــت نجــار کریمی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید هدایــت نجــار کریمی

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید هدایــت نجــار کریمی

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام هدایت نجار کریمی از شهدای دانش آموز شهرستان چالوس می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : رضا
تاریخ تولد : 1346/07/03
تاریخ شهادت : 1361/04/24
محل تولد : چالوس
گلزار شهدای مرزن اباد امام زاده خلیل چالوس
نحوه شهادت : تیر به قلب
محل شهادت : شلمچه - کوشک - عملیات رمضان
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

بايگاني

وصیت نامه شهید هدایت نجارکریمی

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقداکم

وصیتنامه شهید هدایت نجارکریمی


   اگر جسمم تکه تکه شد خوشا به سعادتم،ولی اگر چیزی از بدنم باقی ماند محل دفنم امام زاده خلیل، و وصیتم به مادرم این است که اگر مرا دوست دارد برایم هیچ ناراحت نشود.بعد از شهادتم مادر جان اگر من شهید شدم که میشوم ،نباید ناراحت بشوی زیرا من فقط  فرزند تو نبودم بلکه یکی از فرزندان اسلام  و جان فدایی امام امت خمینی کبیر بودم که به پاس خون شهدا به پا خواستم تا نگهبان خوبی برای اسلام باشم.مادر جان تا کی تماشا چی باشیم و نسبت به مسایُل بی تفاوت. مادر جان من راهم را انتخاب کردم .

وصیتم به برادرانم این است که راه مرا که همان اسلام عزیز است ادامه دهند تا دشمن خیال نکند که با شهید شدنم خانواده ام  را از پای در آورده است بلکه با اراده هرچه مصمم تر به جبهه ها بیایید تا جایم خالی نماند.

مادر جان من شهادتم را آغاز یک زندگی نوین همراه با سعادت ابدی می دانم ،پس چرا به سوی این سعادت ابدی نشتابم .مادر جان من مردانه می جنگم و مردانه شهید می شوم .آخر تا کی بنشینم در حالی که ابر قدرتها در هر زمان در صدد ضربه زدن به این انقلابند گاهی از سگ زنجیره ای خود مثل صدام و گاهی هم از منافقین داخلی استفاده میکنند تا به خیال خام خود انقلاب را از پای در آورند.مادر جان اگر چه نام من هدایت بود ولی با راه و روش سنت علی اکبر وارد میدان شدم  و علی اکبروارشمشیر خواهم زد  علی وار سخن خواهم گفت  حسین وار شهید خواهم شد.

      وصیتم به خواهرانم این است که مبادا بر سر و صورت خود بزنید که اصلاُ آنها را نمی بخشم بلکه با صبر خود مشتی محکم بر دشمن خوار زبون وارد کنند.برای امام امت این پیر مجاهد این ابر مرد خستگی ناپذیر این اعصای نجات ملل مستضعف دعا کنید.

                      

                                          التماس دعا فرزند کوچکت  

                                          هدایت نجار کریمی       

  

۹۵/۰۵/۱۷ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی